54: Branislav Siklienka – Čo môže vašej firme priniesť rebranding?

Diagnóza Podnikateľ Edita Angyalová
Diagnóza Podnikateľ
54: Branislav Siklienka - Čo môže vašej firme priniesť rebranding?
Loading
/

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ, ktorá je venovaná rebrandingu sa dozviete:  

  • Aké boli začiatky jeho podnikania.
  • A prečo si pre svoj biznis vybral práve zelené strechy.
  • Čím pre neho je dôležitá otázka ekologicky prínosného podnikania.
  • Čo bol hlavný impulz, ktorý ho nakoniec presvedčil, že je správny čas na rebranding.
  • Aké výzvy alebo prekážky na tejto ceste k rebrandingu prekonal.
  • Na čo si treba dať pozor, aby bol rebrand úspešný.
  • Čo mu rebrand priniesol? A čo naopak, “vzal”?
  • Čo robí prezident Medzinárodného inštitútu pre adaptáciu na zmenu klímy.
  • Kam plánuje ďalej rozvíjať Rufusen.
  • Ako môže rebrand pomôcť ku rastu a škálovaniu.
  • A zábavné príbehy, ktoré Braňo nikde tak podrobne nerozprával:)

a mnoho ďalšieho.

Dôležité odkazy z podcastu

S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?

Čítať ďalej „54: Branislav Siklienka – Čo môže vašej firme priniesť rebranding?“

53: Matej Tóth – Ako sa marketingovo prezentovať na internete, aby to prinášalo výsledky?

Diagnóza Podnikateľ Edita Angyalová
Diagnóza Podnikateľ
53: Matej Tóth - Ako sa marketingovo prezentovať na internete, aby to prinášalo výsledky?
Loading
/

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:  

  • Ako si pri práci založiť vlastnú marketingovú spoločnosť.
  • Čo sú časté chyby firiem pri vytváraní weboviek.
  • Či sa oplatí v dobe sociálnych sietí tvoriť obsah aj na webové stránky.
  • Ako na Googli správne využívať tagy.
  • Čo sú výhody a ako ich využiť Google ads.
  • Čo sa zmenilo nástupo Google Analytics 4.
  • Ako správne pracovať s reklamami na Meta
  • Čo robiť na sieti LinkedIn na zvýšenie dosahu.
  • Aké je to mať všetkých zamestnancov na diaľku.
  • Aké sú riziká takéhoto fungovania.
  • A aké zábavné situácie sa môžu stať počas podnikania 🙂

a mnoho ďalšieho.

Dôležité odkazy z podcastu

S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?

Čítať ďalej „53: Matej Tóth – Ako sa marketingovo prezentovať na internete, aby to prinášalo výsledky?“

52: Rastislav Sopko (Mám Dron): Ako drony menia pracovný trh

Diagnóza Podnikateľ Edita Angyalová
Diagnóza Podnikateľ
52: Rastislav Sopko (Mám Dron): Ako drony menia pracovný trh
Loading
/

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:  

  • Ako sa dostať od marketingu k neziskovej organizácii.
  • Čo je potrebné na riadenie neziskovej organizácie.
  • Ako je na tom slovenský trh s dronmi.
  • Aké dopady má alebo bude mať popularizácia dronov na pracovný trh.
  • Čo mám robiť, ak chcem používať dron.
  • Na čo môžete v byznise použiť dron.
  • Ako legislatíva upravuje používanie dronov.
  • Ako vytvoriť úspešnú konferenciu s konkrétnym zameraním.
  • Na čo slúži aplikácia Mám dron.
  • Čo môže práca v korporácii priniesť do vášho pracovného života.
  • A v piatich rýchlych otázkach sa dozviete aj to, čo bola najväčšia prekážka pri vstupe do dronového odvetvia  🙂

a mnoho ďalšieho.

Dôležité odkazy z podcastu

S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?

Čítať ďalej „52: Rastislav Sopko (Mám Dron): Ako drony menia pracovný trh“

51: Richard Kopún (Slovenská chránená dielňa): Ako si vybudovať tím a začleniť doň aj ľudí so špeciálnymi potrebami.

Diagnóza Podnikateľ Edita Angyalová
Diagnóza Podnikateľ
51: Richard Kopún (Slovenská chránená dielňa): Ako si vybudovať tím a začleniť doň aj ľudí so špeciálnymi potrebami.
Loading
/

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:  

  • Akým rôznym oblastiam sa Slovenská chránená dielňa venuje.
  • Aké prostredie formovalo Richarda v jeho podnikateľských začiatkoch.
  • Čím všetkým musí človek prejsť pri budovaní tak veľkého sociálneho podniku.
  • Aké výhody poskytuje Richardova firma ďalším podnikateľom.
  • Ako prebieha nábor nových zamestnancov a či sa v niečom líšia požiadavky bežnej firmy a Slovenskej chránenej dielne.
  • Čo považuje Richard za podstatné pri uchádzačoch a zamestnancoch.
  • Čo musí podnikateľ na Slovensku spraviť, ak chce zamestnávať ľudí so znevýhodnením, a akú úlohu v tom má štát.
  • Aký má firma jednotiaci prvok ak sa venuje viacerým rôznym oblastiam a ako zabezpečuje kvalitu.
  • Aké všetky procesy bolo vo firme možné optimalizovať a čo všetko sa dá opakovane použiť aj pre rôzne oblasti.
  • Ako dlho trvalo vybudovať tak veľký funkčný systém.
  • A v piatich rýchlych otázkach sa dozviete aj to, čo bola najlepšia výhovorka na zmeškané pracovné stretnutie 🙂

a mnoho ďalšieho.

Dôležité odkazy z podcastu

S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?

Čítať ďalej „51: Richard Kopún (Slovenská chránená dielňa): Ako si vybudovať tím a začleniť doň aj ľudí so špeciálnymi potrebami.“

Posts navigation

1 2
Scroll to top