V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Čo vlastne je digitálny marketing, a ktorá jeho časť je kľúčová
- Ktorú sociálnu sieť si vybrať pre digitálny marketing pri ktorej cieľovej skupine
- Prečo sú digitálni marketéri podľa Petra trochu “prepnutí”
- Kedy má zmysel riešiť si digitálny marketing sám, kedy cez freelancera a kedy cez agentúru
- Ako si dobre vybrať dodávateľa na správu sociálnych sietí
- Čo robiť, keď máte na digitálny marketing len 50 alebo 100 euro mesačne
- Aký zásah by mali mať vaše príspevky na sociálnych sieťach, aby vôbec mali zmysel
- Či ešte dnes má zmysel pre biznis byť na Facebooku, a ako je to s LinkedInom, Instagramom, YouTubom a TikTokom
- Kedy je influencing fantastický nástroj, a na čo využiť podcasty
- Prečo je Google základ marketingu v dnešnom podnikani
- Čo je SEO a či má zmysel krátkodobo, alebo dlhodobo
a mnoho ďalšieho.
Dôležité odkazy z podcastu:
S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?
Peter Šebo sa celý život venuje digitálnemu marketingu. Je zakladateľom fullservisovej digitálnej agentúry PS:Digital, spoluorganizátorom najväčšej slovenskej konferencie o digitálnom marketingu Digital RULEZZ, mentorom, úspešným podcasterom, ale najmä je nadšencom všetkých technologických vychytávok a noviniek, ktoré, ak mu to klienti dovolia, zapája aj do kampaní.
V našom podcaste sme sa rozprávali nielen o jeho podnikateľskom príbehu, ale dosť veľa o tom, prečo je dnes digitálny marketing sprofanovaný, ako sa nepopáliť pri vyberaní dodávateľa na správu sociálnych sietí a digitálnych kampaní a aké trendy v digitálnom marketingu sú momentálne in a prečo ich nepodceniť.
Aké sú niektoré zaujímavé výroky Petra, ktoré v podcaste odzneli?
(10:04 ) Ten digitálny marketing – chvíľku to bol taký buzzword výborný, že všetci potrebujú digitálny marketing a sociálne siete. Dnes už sa z toho stáva nadávka a stáva sa z toho nadávka preto, lebo si každý druhý chlapec alebo dievča s počítačom a s mobilom v ruke myslí, že robí digitálny marketing.
(12:36) Keď sa keď sa nás doma pýtajú rodičia a starí rodičia, že čo ty vlastne robíš :), tak odpoveď pre rodičov je, že “robím reklamu na internete” a odpoveď pre starých rodičov je “pracujem u súkromníka na počítači” :)))
(21:03) Nikto nepovedal, že musíš byť na pätnástich sieťach a dávať do toho desať tisíc mesačne. Vyber si jednu vec a tú rob dobre.
(25:21) Tá pridaná hodnota pri marketérovi je, že mal by prichádzať s inováciami, mal byť sledovať dianie a mal by sledovať vašu konkurenciu. Mal by tušiť, čo sa deje na trhu, aby ste vy ako značka neostali pozadu len preto, lebo človek, ktorého ste si vybrali, sa vlastne neozve, kým vy nedáte dopyt.
(31:00) Facebook nestráca používateľov, on len stráca úroveň.
(37:23) Sú také profily, že najhoršie influencerské spolupráce – ja si pamätám takú fotku, ktorú už nikdy nevymažem z hlavy…
(48:52) Ďalší náš obľúbený marketersky vtip hovorí, že keď chceš schovať mŕtvolu, tak ju schovaj na druhú stránku Google, lebo tam sa nikto nikdy nepozrel 🙂