40: Anka Sabolová a Naďa Kacera (Levosphere): Biznis marketingová stratégia je potrebná pre každú firmu

Diagnóza Podnikateľ Edita Angyalová
Diagnóza Podnikateľ
40: Anka Sabolová a Naďa Kacera (Levosphere): Biznis marketingová stratégia je potrebná pre každú firmu
Loading
/

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:  

  • Čo je Biznis marketingová stratégia a prečo ju každý biznis potrebuje
  • Prečo majú v Levosphere názov Biznis marketingová stratégia zaregistrovaný ako trademark
  • Načo a ako vlastne malému podnikateľovi stratégia slúži
  • Aká je návratnosť Biznis marketingovej stratégie
  • Nakoľko je možné si Biznis marketingovú stratégiu vytvoriť vo vlastnej réžii, ale aj
  • Ako sa Naďa a Anka v podnikaní našli – jednotlivo, i navzájom

a mnoho ďalšieho.

Dôležité odkazy z podcastu:

S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?

biznis marketingová stratégia

Dnes mám hostí rovno dvoch – vlastne dve 😊 – Anku Sabolovú a Naďu Kacera. Tie v marketingu robia už viac než 18 rokov a pred vyše 7 rokmi spolu založili Levosphere – firmu, ktorá je expertom na tvorbu Biznis marketingových stratégií. Na trh uviedli už množstvo značiek veľmi zvučných mien, a veria na holistický prístup v marketingu. Slúžia pritom lokálnym i globálnym firmám.

Anka i Naďa veria, že biznis marketingová stratégia je niečo, čo na dnešnom trhu potrebuje už každá značka.

V tejto epizóde podcastu Diagnóza Podnikateľ nám vysvetlili, čo je Biznis marketingoví stratégia, načo je takáto stratégia dobrá a ako sa tvorí – a samozrejme, veľa hovorili aj o svojom spoločnom podnikateľskom príbehu.

Aké sú niektoré zaujímavé výroky Anky a Naďe, ktoré v podcaste odzneli?

(22:07) 4P, volá sa to inak aj marketingový mix, sú v podstate (…) 4 základné „nohy“ marketingu –  produkt, cena, distribúcia a komunikácia – na ktorých „ten stôl“ stojí.

(22:40) Veľmi často napríklad eshopy si myslia, že keď majú eshop, sú (distribučne) vybavení – ale oni by mali by rozmýšľať oveľa širšie (…), kde inde je ich zákazník.

(25:37) Lebo to (biznis marketingová stratégia) stále treba prispôsobovať, to nie je, že raz si to nadefinujem a mám to – lebo to odráža vždy veľkosť tej spoločnosti a čo tá spoločnosť robí.

(48:48) Výsledky stratégie sa skôr ako za ten rok neukážu…Minimálne polroka až trištvrte trvá, kým to trh zaregistruje…marketing je denno-denná mravenčia práca.

(50:30) My tam tie ciele preto dávame, aby sme vedeli, čo ten klient potrebuje docieliť…a my stratégiu nastavujeme k tomu cieľu.

(53:08) Stratégia je pravidlo o rozhodovaní sa.

(55:32) Keď sa ma niekto spýta, vďaka čomu si úspešná, tak nie je to, že „mala som šťastie, neviem, náhoda“ – ja naopak viem presne pomenovať, že vďaka čomu mám úspech.

(59:08) Vytvorili sme si vlastné médium, cez ktoré sme sa ad 1) samé začali vzdelávať, (…),vyriešili sme si networking (…) a nás začal trh rozoznávať.

(01:07:30) Nikdy nestraťte svoju vášeň, a srdce, s ktorým podnikáte, lebo to vám pomôže v ťažkých časoch, a keď nebudete vedieť, ako ďalej.

Scroll to top