53: Matej Tóth – Ako sa marketingovo prezentovať na internete, aby to prinášalo výsledky?

Diagnóza Podnikateľ Edita Angyalová
Diagnóza Podnikateľ
53: Matej Tóth - Ako sa marketingovo prezentovať na internete, aby to prinášalo výsledky?
Loading
/

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:  

  • Ako si pri práci založiť vlastnú marketingovú spoločnosť.
  • Čo sú časté chyby firiem pri vytváraní weboviek.
  • Či sa oplatí v dobe sociálnych sietí tvoriť obsah aj na webové stránky.
  • Ako na Googli správne využívať tagy.
  • Čo sú výhody a ako ich využiť Google ads.
  • Čo sa zmenilo nástupo Google Analytics 4.
  • Ako správne pracovať s reklamami na Meta
  • Čo robiť na sieti LinkedIn na zvýšenie dosahu.
  • Aké je to mať všetkých zamestnancov na diaľku.
  • Aké sú riziká takéhoto fungovania.
  • A aké zábavné situácie sa môžu stať počas podnikania 🙂

a mnoho ďalšieho.

Dôležité odkazy z podcastu

S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?

Marketing

Hosťom tejto epizódy bol Matej Tóth, zakladatel a CEO online marketingovej spoločnosti Digitalman. Matej má vyše 18 rokov skúsenotí z tohto oboru.  Posledné tri vede naplno svoju spoločnosť. V spoločnosti Digitalman pracujú všetci zamestnanci na diaľku. To im dáva možnosť zamestnať kolegov zo všetkých kútov Slovenska a v budúcnosti možno aj z iných krajín.

Jeho firma sa venuje správe sociálnych médií, návrhu a tvorbe obsahu webových stránok a správnemu cieleniu reklamy. Majú odborníkov na všetky segmenty digitálneho marketingu a Matej hovorí, že na copywriting nevyužívajú ani tak ChatGPT, ako človeka so zručnosťami vo Photoshope na grafický dizajn.
Ich doménou je nastavovanie PPC reklám, čo sa môže zdať ako samozrejmosť, ale ako Matej v podcaste vysvetlil, algoritmy Googlu sú zložité a na to, aby mali správny efekt, treba mať dostatok znalostí. Dnes sa porozprávame o tom, ako drony menia pracovný trh, a či znamenajú príležitosť, alebo hrozbu, aj pre vaše podnikanie

Do podcastu Diagnóza Podnikateľ som ho pozvala, pretože viem, aký dôležitý je online marketing v dnešnom svete podnikania. Asi všetci by sme si želali, aby k nám zákazníci prichádzali sami a aby naše podnikanie rástlo na základe pozitívnych referencii.  Po vyčerpaní zákazníkov vo vašej blízkosti musíte nájsť marketingovú stratégiu, ktorá vám pomôže so zviditeľnením. Marketing však nefunguje na princípe vložte jedno euro a vypadnú tri. Musíte experimentovať a každej spoločnosti pomôže niečo iné. A práve o tom nám hovoril Matej.

Aké sú niektoré zaujímavé výroky Mateja, ktoré v podcaste odzneli?

(8:53) Webová stránka je veľmi dôležitá. Keď niekomu dáváte vizitku, alebo keď chcete svoju firmu niekde zaregistrovať. Keď idem na podujatie, každý sa pýta na web, a keď ho nemám, tak to podľa mňa nevyzerá ok.

(13:49) Veľakrát firmy zabúdajú na vytvorenie takzvaného webu. My túto službu voláme Sale content marketing. Znamená to, že tvoríme content na firemné blogy. Častokrát, keď si firmy vytvorí blogové sekcie, tak prispievajú blogmi, ktoré niésu veľmi hľadané. Je dobré písať o témach, ktoré hľadané sú.

(16:20) V minulosti sa tvorili SEO texty veľmi na silu. Dajte mi SEO analýzu a já tam povkladám kľúčové slova. To už teraz nefunguje.

(21:50) Webové stránky musia byť optimalizované pre mobily. 80 až 90 % návštev je prave z mobilov.

(26:15) Platená reklama v službe Google vás pri vyhľadávaní posunie medzi prvých päť ponúk. Naším cieľom je organicky dostať vašu stránku na prvé miesta pod nimi.

(31:30) Päť rýchlych otázok nielen o biznise

(38:30) Na Facebooku a Instagrame je dôležité zvoliť správne zacielenie reklamy, ale je tiež dôležité testovať. Skúste si nastaviť dva alebo tri segmenty cieľového publika. Napríklad mužov a ženy. Facebook potom každému segmentu zobrazí inú reklamu.

(44:15) Platená reklama nie je vhodná pre spoločnosti, ktoré predávajú špecifické produkty.

(48:05) Pro vetší dosah na LinkedIne potrebujete, aby niekto odpovedal na váš príspevok do hodiny. Preto neodporúčam zverejňovať príspevky vo večerných hodinách.

(49:50) Myslím si, že LinkedIn sa úplne nezfacebokováva, skôr sa len transformuje do toho, kým sme ako ľudia.

(56:40) V súvislosti s mojou spoločnosťou hovorím o raste. Veľa vecí vo firme závisí od toho, kto som, ako dokážem reagovať, akú komunitu ľudí mám okolo seba.

 

#diagnozapodnikatel #podcast #akopodnikat #akozacatpodnikat #biznis #radyprebiznis #radyprepodnikateľov #editaangyalova #terzos #skalovanie #podnikanie #rast #Google #marketingovestrategie #marketing #instagram #facebook #meta #remote #Digitalman #MatejToth

Scroll to top